Leverans och frakt

När kommer mitt paket att levereras?

Vi älskar när leveransen går snabbt. Därför strävar vi efter att du ska få din beställning så snart som möjligt efter köpet. Du kan alltid se en uppskattning av den förväntade leveranstiden i korgen - detta uppfylls i 99% av alla fall. Det kan dock ha uppstått ett fel och vi är redo att hjälpa till.

Du kan ha angett fel information - du kan kontrollera detta på din orderbekräftelse. Du är välkommen att kontakta oss om vi behöver ändra någon information för dig.

Om du har beställt en vara som har varit på förbeställning kommer den att skickas först när vi har varan i lager. Om du samtidigt har köpt andra produkter skickas även dessa tillsammans med förbeställningen, om inget annat har avtalats.

På din leveransbekräftelse hittar du ett track and trace-nummer som du kan använda för att spåra ditt paket via transportörens webbplats.

Här kan du spåra din beställning:

Instabox: https://instabox.io/se-SE/search

Bring: https://tracking.bring.se/tracking/

Vi skickar alla våra paket försäkrade så att de alltid kan spåras.

Observera att under reaperioder kan leveranstiden vara en eller två dagar längre.

Hur får jag fri frakt?

Du kan alltid få fri frakt med Instabox när du handlar för mer än 399 SEK.
Om Instabox inte visas i din varukorg beror det på att Instabox inte levererar till ditt område

Jag saknar en vara eller har fått fel vara?

Vi ber om ursäkt för detta! För att vi ska kunna åtgärda detta så snart som möjligt ber vi dig kontakta våra härliga tjejer på kundservice på mail@mollyandmy.se så ser vi till att skicka den saknade varan till dig så snart som möjligt.

I händelse av att denna artikel har sålt slut under tiden, kommer vi naturligtvis att återbetala beloppet för den saknade artikeln.

Jag har fått en trasig produkt?

Det var tråkigt att höra! Vi kommer att lösa det snabbt och utan kostnad för dig.
Skicka oss ett mail på mail@mollyandmy.se med produktens titel, en kort beskrivning av skadan samt en bild på den skadade produkten

Om du fortfarande vill ha produkten skickar vi en ny till dig så snart som möjligt. Om du inte vill ha den kommer vi naturligtvis att återbetala beloppet.

Kan jag fortfarande ändra/avboka min beställning?

Vi kan inte lova att din beställning inte redan har behandlats och är på väg till dig. Men vi vill gärna försöka, så om du har några ändringar/avbokningar, vänligen kontakta oss på mail@mollyandmy.se så gör vi vårt bästa!

Jag kan inte välja den leveransmetod jag vill ha?

På www.mollyandmy.se erbjuder vi följande leveransmetoder:

-       Instabox hemleverans (1-3 dagar)

-       Instabox paketbox (1-3 dagar)

-       Bring hemleverans (2-3 dagar)

-       Bring PaketShop (2-3 dagar)

Om du inte kan hitta den leveransmetod du vill ha beror det troligen på att transportören inte levererar i ditt område. Det kan också bero på att din beställning innehåller föremål (glas, ljus, vätskor etc.) som vi av säkerhetsskäl inte skickar med vissa transportörer.

Mitt paket är klart för avhämtning, men jag har inte fått något meddelande?

Om du kan spåra ditt paket till paketbutiken men ännu inte har fått ett SMS eller e-postmeddelande från transportören - oroa dig inte. Du kan hämta ditt paket genom att ta med dig ditt spårningsnummer och ett giltigt ID-kort.